måndag 28 januari 2013

Årets första långpanna

#projektbarfota #långpass

Igår blev det årets första lite längre pass. Dryga timmen i ett snöslaskigt Malmö.
Det var riktigt tungt fram till den sista kvarten ungefär, då började kroppen vakna till. Fram till dess var det idel mörka tankar och stånk och stön...
Fram till detta passet har jag sprungit det mesta på löpband på jobb - riktigt förrädiskt. Trots 3-4 graders lutning kommer man inte i närheten av "the real deal"... men men....
Hade det inte varit för Wintergatans ljuvligt stämningsfulla låtar (http://wintergatan.net/) hade jag nog inte orkat hela vägen.

För övrigt har jag börjat skissa på årets Malmö Barefoot Run-sida och anmälningsformulär som kommer upp denna veckan, Stay tuned!

Google+: View post on Google+



Post imported by Google+Blog. Created By Daniel Treadwell.

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Hur gick det med fossingarna då?

    SvaraRadera
  2. +Joakim Backman hade ju skor på mig ;D
    Det var inte många minusgrader så det var snöblandad nederbörd. Hade bara på mig en funktions t-shirt och en långärmad över. Frös inte alls faktiskt! Vanliga tubsockor i Evo:sarna

    SvaraRadera
  3. Tycker det är synd att du gör minicollage av bilderna du tar. :(

    SvaraRadera
  4. +Mattias Zippert ska fundera på att länka flickr-versionerna istället då. Appen som gör collaget sparar i 720p så de är inte förlorade för alltid så att säga ;)

    SvaraRadera