tisdag 5 mars 2013

Sjuk

#projektbarfota #sjuk
Usch, så här dålig har jag inte varit på länge.
Kände mig kass i torsdags eftermiddag och sen gick det utför. Frossa, värk i hela kroppen och allmänt svag. Hostat har jag också gjort så att lungorna skulle lämna kroppen kändes det som. Mår bättre idag och kan förmodligen jobba imorgon igen.
Lite trist att jag inte kunde vara på jobb idag eftersom vi skulle få en gratis BIA-mätning som start på årets friskvårdssatsning... De ska ju inte vara värsta vetenskapliga metoden i vilket fall men det hade varit kul att prova...

Var en sväng inom Fotkultur (http://fotkultur.se) i förra veckan och snackade lite med Sebastian. Man blir alltid köpsugen när man är inne i butiken och ser alla trevliga skor! :)

Avslutar detta inlägg med en bild från senaste passet som snart är en vecka bort nu...

host, host...

Google+: View post on Google+



Post imported by Google+Blog. Created By Daniel Treadwell.

6 kommentarer:

  1. Barfotalöpning i snö och nu sjuk. Känns som att det finns ett samband... ;-)
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. +Linnea Hammar äsch, det har jag gjort många gånger. Influensa är inget man kan frammana på egen hand vad jag vet ;)
    Tack för omtanken!

    SvaraRadera
  3. Springer du alltså barfota ute, på alla underlag? :-O
    Jag kan inte ens gå barfota på asfalt, det kan ju finnas smågrus!

    SvaraRadera
  4. +Linnea Hammar springer inte så jättemycket barfota på vintern, men det händer. Annars kör jag mest helt utan skor. Malmö halvmaraton förra året och göteborgsvarvet 2011 avverkade jag utan skor :)

    SvaraRadera
  5. Shit... Du måste ha fotsulor av stål...

    SvaraRadera
  6. Inget skoj det där. Har själv testat på flunsa ett tag. Jädrar vad jag skall träna ikapp :-)
    Ta dig något varmt innanför västen och krya på dig!

    SvaraRadera