fredag 9 november 2012

Träff med Rolf och Börje

#projektbarfota  

Nu nästan två veckor efter mitt andra 6h lopp, och första mara-distans började kroppen skrika efter lite löpning. Jag tog tillfället i akt att springa i lite terräng. Det finns ett par sjysta backar knappt en kilometer från jobb.

Eftersom jag rekat dom tidigare i veckan visste jag att där var rejält halt, där det gick utför därför tog jag mina #Merrell #TrailGloves. Dessa fungera ok men inte jättebra. Jag har använt dom som vardagsskor så sulan är lite extra sliten. Dessutom är de rätt hårda vilket kändes på asfaltsbiten till och från backarna.
Uppe på backarna finns de två tjurarna som någon namngett ;)

Det blev inte mer än strax över 3km men det räckte bra, knäet sa ifrån och vänsterfoten var lite stel.

Nu är snart denna veckan över.
Trevlig helg!

Google+: View post on Google+



Post imported by Google+Blog. Created By Daniel Treadwell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar