lördag 20 april 2013

Smygfilmad under dagens löptur

#projektbarfota   #paparazzi  

Haha, är bara tvungen att berätta om dagens löptur!

När jag springer längs Ribban lägger jag märke till två snubbar på longboards. De står vid sidan och jag ser att de noterar mig (inte så svårt att missa: djungelhatt, shorts och sandaler..) .

Efter en stund passerar de båda mig på cykelbanan och stannar lite längre fram. Den ene står med sin mobil och den andre på motsatt sida...

Efter att ha passerat dom för andra gången hör jag en bräda komma rullandes. Den ene av dom passerar mig. Hm, vad kan hans polare pyssla med funderar jag kort... Några sekunder senare hör jag honom bakom mig och är på väg förbi mig. Jag synar honom upp och ner och mycket riktigt; han försöker dölja att han håller sin mobil i midjehöjd och filmar mig precis som han kör förbi mig..
Jag drar fram mitt största smile och kör en tumme upp! Longbordkillen har ryggen mot och ser inte ;)

De båda åker lite längre fram och jag ser hur de ska titta på inspelningen.. 
De ser lite snopna ut och den taflige paparazzifilmaren slår ett öga tillbaka mot mig och jag morsar med näven i vädret och han försöker låtsas som att han inte ser..

Det gjorde lätt min dag! ;D

Google+: View post on Google+



Post imported by Google+Blog. Created By Daniel Treadwell.

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Härligt att vara filmningsvärdig ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Liiite avundsjuk här uppe i Jämtland. Snön är på väg bort ordentligt och snart kan man springa lite barfota även här igen. Tack för omnämnande i "Top Stories Today". Ha en fortsatt underbar vår!
    /Flexirun

    SvaraRadera
  3. Stackare! Här nere är det runt 12-13 grader och solsken :)

    SvaraRadera