torsdag 8 augusti 2013

Dags att se om jag har vad som krävs....

....för att klara av två lopp på samma dag!?
Tack vare en underbar och förstående hustru kan jag på lördag köra Back-To-Back Skåne dvs, Kåsebergaloppet (10km) och Malmö Halvmarathon.
Tiokilometersrundan i Kåseberga blir dessutom premiär (brukar ta femman).

Bussen hämtar upp nio och kl 11 går starten i Kåsebergaloppet.  Därefter bjuds det på lite lunch innan bussen kör tillbaka till Malmö och halvmaran med start kl 15. Kan ju säga att jag är en aning nervös...

Har klarat båda dessa lopp barfota var för sig men kommer att ta mina Lunasandals denna gången. 

Everything worth doing is worth overdoing var det någon som sa... ;)

OBS! Jag tänker försöka rapportera löpande (ho ho) under dagen här på bloggen (kommer vara det översta inlägget) , så ta gärna och kika in skicka en peppande kommentar, tweet, instagram eller what have you - det kommer säkerligen behövas :) OBS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar