söndag 13 november 2011

Börjar bli frisk

..Eller nä, jag är nog frisk nu. Förkylningen har lagt sig och jag mår allmänt prima igen!

Helgen har varit lugn. Funderade på att ta en längre runda igår men sonen mådde dåligt så det blev besök på vårdcentralen istället. Öroninflammation i båda öronen. Det visade sig sedan att han var allergisk mot penicillinet så det blev en tur till ikväll och få annan medicin.
Jag lyckades dock klämma in en morgonjogg i ett ca. tvågradigt Malmö. Det bet lite lätt i fötterna men det kändes skönt att vara ute igen. jag var lite feg och höll mig till trottoarerna eftersom dessa är lite vänligare mot fotsulorna än vad grus är i dessa temperaturer.

Det blev en kort 2.7km runda och snitthastigheten blev hela 5:54min/km. Det kändes lätt och vore det inte för att det började kännas lite i lungorna hade jag nog sprungit en längre tur.

 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar