tisdag 22 november 2011

Föranmäld till Sydkustloppet 2012



Igår fick jag ett infall och surfade in på Sydkustloppets hemsida och föranmälde mig till nästa års upplaga.
Jag har börjat förtränga hur jobbigt det var sist , när jag sprang min första halvmara så det börjar bli  dags att börja fokusera och träna mot ett mål igen.
Förra gången blev det bara halva barfota pga. terrängen (läs; helvetiska grusvägar) så det blir högre fokus på att träna fotsulorna denna gången.

Egentligen hade jag tänkt mig att försöka ge mig på ett helt maraton (kanske t.o.m en ultra) nästa år men det känns i dagsläget  inte riktigt genomförbart om det inte skulle ske några extrema framsteg på träningsfronten.

Jag tänkte visa resultaten på omröstningen om vad ni vill se på bloggen nu till helgen. Har du inte röstat så besök detta inlägg!

 

Har du planerat in några lopp inför nästa år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar