måndag 12 december 2011

Tvåhundrade inlägget!

Se där, 200 inlägg postade. Tiden går fort när man har det roligt :)

Förra veckan bjöd inte på någon träning alls. Familjen låg och spydde och det blev mycket på jobb då vi påbörjade flytten av huvudkontoret.

Nu är det en ny vecka och den började med en känna-av-kroppen-runda. Sonen fyller ett år idag så det fick bli ett snabbt och intensivt pass för att hinna med att förbereda.
2.46km på 14:03 ger en snittid på 5:43 minuter per kilometer - raketfart med mina mått mätt.
Det hade hunnit börja regna vilket inte är en höjdare när man springer barfota i kylan. Termometern visade runt 3 grader vilket kändes i början av passet.
Första biten var tuff och jag var inte riktigt på humör men det blev genast bättre då jag lyckades hålla mig jämsides en cyklandes tant drygt hundra meter ;)



Jag tog en bild precis efteråt som jag för en gångs skull inte fixade till. Den blå effekten uppstod då jag fottade genom min vattentäta mobilficka som jag har runt halsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar