tisdag 24 januari 2012

Bra dagar, sämre dagar



Det har varit lite tyst här ett tag nu. Detta inlägg blir dessutom lite av ett grinig-kärring-inlägg fyi.

Efter ett par slängar av förkylningar och liknande (till och från ända sedan innan jul faktiskt..) har formen och kondisen varit på nergång. Det är tungt som f*n nu. För ett par dagar sedan kände jag även värk vid vänsterfotens insida vid fotknölen, lite som att den är uttröttad. Troligen skulle jag behöva gå och knäckas till lite, vänster sida känns lite sämre än högra. Har sämre balans på den foten dessutom.

Även om det är riktigt härligt att spendera så mycket tid med sonen nu om dagarna är det emellanåt väldigt tungt och slitigt. Vem var det som myntade begreppet pappaledig ??
Humöret går upp och ner mellan varven. Tror jag måste knö ner fler kalorier för att hålla skutan flytande. Märkte innan jul att jag droppat tre kilo bara sådär utan att ens försöka.

Nä, slut på gnällandet och över till något annat. Fick ett paket från Barefoot Teds sandalfabrik härom veckan, så vänta er lite skodonsrecension inom en oviss framtid! Det kommer bli lite allmänt sandalinspirerat framöver men det kommer när det kommer.

Dags att se om jag kan spara detta inlägget eller om webbhotellet klagar på minnesförbrukning igen....
//Grumpy

4 kommentarer:

  1. Meh, vaffan! Jag har inte fått mina sandaler... Krya på dig bro, snart är det grönt ute och livet leker =)

    SvaraRadera
  2. Så sant! Thanx man.
    Sandalerna kommer nog vilken dag som!

    SvaraRadera
  3. Småbarntiden är jobbig med alla infektioner och att man inte får någon egen tid. Sen så ser man tillbaka på den där tiden och saknar den. Kan du tro det?

    SvaraRadera
  4. Nja, jag kan nog nästan det :)
    Visst är det jobbigt men det finns underbara stunder också - de man kommer minnas sen!

    SvaraRadera