tisdag 24 juli 2012

Lunchjogg


#projektbarfota

Det blev en lugn lunchjogg barfota i det fina vädret idag. Har haft lite värk under höger trampdyna men det "gick över" efter rundan..

Efter en kort bit kommer man nästan ut på landet här vid jobb vilket är ganska trevligt.
Tempot var inget att hurra över men skönt var det.
Jag avslutade lunchrasten med en tallrik havregrynsgröt med torkade bär och kanel. Tre bananer vid sidan om blev det också.

Vägde mig för skojs skull och konstaterade att jag i alla fall inte gått upp efter usa-resan, tvärtom, minus fyra hekto minsann.

http://runkeeper.com/user/projektbarfota/activity/104213834?&mobile=false

Google+: View post on Google+



Post imported by Google+Blog. Created By Daniel Treadwell.

5 kommentarer:

  1. Wow, du börjar få ett imponerande skägg =)

    SvaraRadera
  2. +Jörn Klawan tackar ;D då skulle du sett det innan jag ansade det!

    SvaraRadera
  3. Är inte risken inte större att man går upp under USA-resan? :P

    SvaraRadera
  4. +Rickard Blomkvist amen åååh, märka ord sådär ;) Hur lång tid tar det att lagra in kaloriöverskott till fett då? Tror inte det skulle ha hunnit inträffa innan jag kommit hem ändå :P

    SvaraRadera
  5. Haha! Det är nog bara jag som är trög, språkfascist eller lite asperger-aktig. Jag trodde faktiskt att du menade efter resan. :P Jag är rätt kass på metabolism, men det borde väl ske ganska snabbt, typ äta -> smälta -> lagra eller eliminera.

    SvaraRadera