lördag 6 mars 2010

Jogging och blåsor

I fredags orkade jag med en knapp kilometer innan flåset tog slut. I slutet av rundan genom parken kunde jag inte hålla mig, simskorna åkte av och det blev ett par hundra meter barfota! Trodde inte det skulle va så kallt som det var. Simskorna är ju riktigt tunna men isolerar väldigt mycket bättre än fotsulorna ;). Nackdelen med att springa barfota när det är kallt är att man inte riktigt får samma feedback eftersom fötterna domnar av i kylan. När jag väl kom hem hade jag lite ont i vänsterfoten. Det visade sig att det blivit ett litet hål under trampdynan, knappt synligt. Däremot kändes högerfoten helt ok, vilket är lite konstigt eftersom jag fått en stor blåsa där:



Idag blev det en riktig långtur på stan i conversen. Glömde slå på gps:en men jag skulle tippa på en 6-7km...

Till sist blir det en bild på fötterna så som dom ser ut idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar