lördag 25 december 2010

Julklappar!

Gårdagen spenderades i lugn och ro med familj. Ja, åtminstone min då sambons föräldrar och syster uteblev tack vare snökaoset :(
De kom dock förbi idag och hälsade på = en extra julafton!

Det blev mycket och god mat i vanlig ordning. Många presenter till lillen, trots hans ringa ålder på knappt två veckor ;)

Fick två klappar som gick i löpningens tema;

 




[caption id="attachment_956" align="aligncenter" width="300" caption="Julklappar"]Julklappar[/caption]

Presentkort på Intersport. Riktigt bra att ha inför den kommande säsongen. Spontant kom jag att tänka på ett vätskebälte och /eller ett nummerlappsbälte. När jag sprang i danmark hade Zingo ett sådant vilket var riktigt smidigt då man slipper nåla om nummerlapp vid klädbyte.


Fick även en bok: Löpning - En världshistoria. Jag hade bland annat läst om springande munkar i Johans(Hjärnfysik) blogg och tyckte den verkade spännande. Har bara snabbt skummat de första sidorna och längtar efter att sätta tänderna i den.


 


...Passade även på att föranmäla mig till Sydkustloppet.. It's on!

8 kommentarer:

  1. Kul att du är anmäld till Sydkustloppet. Då ses vi där också :-)

    SvaraRadera
  2. Yes! Tyckte väl jag skymtade dig bland de anmälda! Det verkar riktigt mysigt dessutom :)

    SvaraRadera
  3. Trevliga julklappar! :)

    Vart kan man köpa ett nummerlappsbälte?

    SvaraRadera
  4. Tyvärr inte helt lätt att hitta. Det är populärt bland triathleter . Hittade här; http://www.maxpuls.se/product_info.php?products_id=2391 . Har även sett midjebälten med plats för flaskor och gels.

    SvaraRadera
  5. Robert Barfota Karlsson27 december 2010 kl. 22:05

    God Jul och Gott Nytt år!
    Keep up the good work!
    "See you on the trail"

    SvaraRadera
  6. Kul att jag inspirerade till en julklapp:) Jag tror inte du blir besviken, massor med roliga anekdoter ur historien. God fortsättning:)

    SvaraRadera
  7. Absolut! Du har tipsat om en del böcker som jag sparat i min önskelista på adlibris :)

    SvaraRadera