onsdag 6 juni 2012

Here we go #projektbarfota


Första inlägget som inte läggs upp på http://projektbarfota.se.
Som jag berättat tidigare går jag nu helt över till Google Plus och provar lyckan här istället. Tröttnat på att blogga "som vanligt" och G+ funkar så smutt i mobilen :)

Så vad händer?
Löpningen fortgår. Lite barfota, lite i sandaler. Jag har börjat känna av vänsterknäet en aning igen men även börjat bli öm i övre delen av höger bäcken.
Jag har känt av liknande grejer förr men vet inte vad det beror på, det har "gått över" efter ett tag typ. Troligen är det något muskelfäste där som blivit irriterat.

in other news..
Lite mer än en vecka kvar till Malmömilen(http://malmomilen.se) nu och liksom förra året planerar jag på att köra barfota. Det ser ut som jag får minimalistiskt sällskap av ett par twitterbekanta :)

All for now. En ny epok har inletts #googleplus


Embedded Link





Projekt Barfota | En blogg om att springa barfota
Projekt Barfota: En blogg om att springa barfota

Google+: View post on Google+



Post imported by Google+Blog. Created By Daniel Treadwell.

9 kommentarer:

  1. Något för dig +Luis Boström ?

    SvaraRadera
  2. Woop woop! :D
    Jag hittade dessa av en slump idag: http://www.coolstuff.se/OneMoment-skor hört nåt/testat dem? Jag följde ditt råd och köpte badskor och jäklar vad praktiska! Grymt prisvärda och fyller en viktig plats i min skohylla!

    SvaraRadera
  3. +Jennie Sundell Vad kul! Badskor is da shit :)
    Inte provat de där andra.(än) men spanat in dom!

    SvaraRadera
  4. Skapa en sida här på G+ kanske?

    SvaraRadera
  5. +Jörn Klawan redan fixat. Det är tyvärr flera rundor jobbigare att underhålla :(

    SvaraRadera
  6. Ok, så det är smidigare att göra som du kommer att göra nu med att posta i ditt eget flöde?
    Kanske en sida skulle passa om det är fler som ska posta till sidan?

    SvaraRadera
  7. +Jörn Klawan bara me myself and I ;)

    SvaraRadera
  8. På min sista runda i förrgår med mitt nya steg drog högra vaden ihop sig men det har släppt idag så ut igen. Gå 2 springa 1 =) Det onda i hälsenorna har börjar släppa också. Ser positivt på framtiden med barfotasteget. Kanske man vågar springa utan skor någon dag? =)

    SvaraRadera
  9. +Jörn Klawan perfekt nu på sommaren. Tycker du ska prova! Ta det lugnt bara :)

    SvaraRadera