fredag 29 juni 2012

Så var man anmäld till http://www.malmohalvmarathon.se/ ! #projektbarfota

Så var man anmäld till http://www.malmohalvmarathon.se/  ! #projektbarfota  


Embedded Link





Välkommen till Malmö Halvmarathon 11 augusti 2012: Ett halvmarathon i Malmö stad!
Malmö Halvmarathon - lördag den 11 augusti 2012 i Malmö stad. Det blir ett lopp att minnas! Ambitionen för detta lopp är att skapa ett attraktivt och återkommande långlopp för både bredd och elit. Anm...

Google+: View post on Google+



Post imported by Google+Blog. Created By Daniel Treadwell.

6 kommentarer:

  1. Känner fortfarande inte att jag behärskar sträckan . Ska inte bli allt för ivrig med de långa distanserna!

    SvaraRadera
  2. Men snart hägrar en hel mara, väl?

    SvaraRadera
  3. mara and beyond har hägrat länge men det är först nu det börjar kännas möjligt. Maran i alla fall. Nu känns det som jag hittat ett skönt tempo. Nu ska bara benen och lederna orka.

    Hur går det själv, nya ambitioner på g? Biten av barfota på nytt? :)

    SvaraRadera
  4. Man blir alltid biten efter ett lopp.
    Men jag känner väl att jag inte har tiden (eller prio) att bygga upp fötter och ben för dom långa distanserna.
    Hade dock varit kul att springa en mara någon gång. Barfota naturligtvis.

    SvaraRadera
  5. Yeah. Känner mig inte bekväm att tackla alla underlag på vilka distanser som helst heller. Maran barfota någon gång är ett mål här också.

    SvaraRadera