onsdag 23 juni 2010

Det rullar på

Har inte orkat blogga nu på ett par dagar. Löpningen går helt ok för övrigt. Jag provade att springa 3 dagar på rad för att se hur det kändes i kroppen. I söndags blev det ca. 4km, i måndags 2.5km och igår 1.9km. Igår kände jag att kroppen var uttröttad och att sulorna bad om lite vila. I övrigt helt ok. Tanken framöver är att springa många kortare pass i veckan, ta någon/några vilodagar och sedan ett lite längre pass, mest för att se hur det går.

Jag fick boken "Barefoot Running" av min sambo igår och ser fram emot att läsa den! Den är skriven av Michael Sandler som sedan ett par år i princip uteslutet springer barfota. Jag hann med några sidor igår kväll och boken känns riktigt inspirerande!



Until next time :)

(...ett stort grattis till Calle Robertsson som sprang ett 48h lopp för ett par dagar sedan!)

2 kommentarer: