lördag 10 juli 2010

Mycket promenerande blir det..

..Närmre 4 mil har avverkats nu i veckan. Det känns helt ok i kroppen, höfterna har inte gjort sig påminda (har ju inte sprungit något dock..) och fötterna och hålfötterna har inte heller värkt eller ömmat.

Jag lade en beställning hos Barefoot Ted av ett gör-det-själv huarache-kit som han säljer på sin sida. Han har nu i dagarna även lanserat sina Luna Sandals vilket är färdiggjorda sandaler. Sandalerna består av en Vibram sula (samma gummi som i VFF sulorna) och ett lädersnöre till varje sandal. Återkommer med en recension när de anlänt!

Veckans promenader har avverkats i så väl VFF, foppor samt Converse. Jag har fortfarande problem med att promenera längre sträckor barfota.. Av någon anledning får jag färre blåsor och blessyrer när jag springer..

Idag inhandlade jag en form av magväska på naturkompaniet av märket fjällräven. Deras prylar brukar ju inte va billiga men 149 spänn var överkomligt.

Jag införskaffade ett par kortare adidasshorts härom dagen och tyckte att fickorna på dom inte var något att hurra för. Denna tunna magväskan/höftväskan blir perfekt för att ha iphone, nycklar och liknande.

1 kommentar:

  1. [...] .buttons { float:left; height: 30px; margin:4px 4px 4px 4px; } Nä, nu fick det räcka. Min magficka (vill egentligen inte riktigt skriva magväska då den är så himla tunn) som tjänat mig väl [...]

    SvaraRadera