lördag 18 september 2010

All work and no play...

..Makes a dull Projekt Barfota ;)
Jag ska verkligen försöka komma till skott och skriva ett inlägg om POSE-kvällen härom veckan ;)

Det har inte funnits tid och ork att blogga nu på ett tag. Mycket annat tar upp tid och eftersom det har varit veckan innan tävling har det tränats väldigt lite.

Planen för idag är att fylla kroppen med lite gott fett och se över utrustningen för att sedan ge sig av till bussen.
Kroppen har varit lite trött och tom på ork i veckan. Anklarna/vristerna/fotlederna har också känts aningen svaga. Hoppas min plan om vila har gjort någon nytta.
Jag har varit väldigt nervös över risken att jag skulle gå och bli dålig pga. ovanstående symptom. Det känns dock som läget är under kontroll, endast lite snor i ena näsborren (transparent och inte färgat ;) ).

Vädret för idag ser hittills helt ok ut. Veckan som varit har o andra sidan växlat väldigt mycket, från sol till knallmörkt och ösregn.

Under dagen ska jag försöka twittra och lägga upp någon/några bilder på mitt nystartade Flickr-konto.
Tack för alla lyckönskningar, jag lovar att göra mitt bästa!!

.
Hur brukar du ladda inför ett lopp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar