fredag 5 november 2010

Knapp veckas paus

Har varit rejält mör i kroppen denna veckan. Igår kändes allt helt ok och inget värkte mer än vanligt ;)
Höfterna som värkte som satan är också vid god vigör och känns inte av.

Tog en runda precis för att handla på apoteket och passade på att transportlöpa sträckan. Jag värmde upp och körde lite balansövningar för att väcka fötterna efter en halv dag framför skrivbordet.

Det kändes, som inte allt för sällan ansträngt och klumpigt. Jag valde dessutom att kuta i VFF idag.
Inte bara formen var urusel inte heller mitt kort ville funka i butiken eller automaten. Jag kutade hem.

Vänstra smalbenet började dessutom värka vilket pekar på att jag inte gjorde vidare ifrån mig.

Gnäll, gnäll, gnäll....

Dags att lägga ner skiten för idag!

1 kommentar:

  1. Ibland är allt skit ,men tappa inte sugen, plötsligt vänder det och du svävar fram en pegas över marken.

    Du är grym!

    /Calle

    SvaraRadera