lördag 13 november 2010

Lördagstur

Precis hemkommen efter en lite längre runda. Det är fortfarande inte så jättekallt ute och rännandet går fortfarande relativt bra!

Lyckades forcera grusgången både idag och härom kvällen. Troligen eftersom det fortfarande är temperaturer strax under 10 grader.
Fick en kommentar om kylan av ett förbipasserande par faktiskt.

Det är roligt hur hjärnan fungerar och ställer in sig efter vad man förbereder sig på. Angående grusgången alltså.
Jag tog en lite annorlunda runda idag som innebar en nästan dubbel så lång grusbeklädd trottoar. Eftersom jag inte var beredd på den kunde jag inte oroa mig för den i förväg och fick helt enkelt ta mig fram ändå. Lustigt det där.

Eftersom jag inte vet hur lång rundan var och inte heller hur lång tid den tog så kan jag inte bli besviken ;)
Det enda jag kan bry mig om var att det gick bra. Det kändes bra. Det enda som egentligen spelar roll.

[caption id="attachment_888" align="aligncenter" width="179" caption="Hemkommen"]Hemkommen[/caption]

Hade inget speciellt hemma så det fick bli ett par rekorderliga bitar rökt nötkött som jag hittade på ICA.

[caption id="attachment_889" align="aligncenter" width="179" caption="Kött"]Kött[/caption]

Är det lördag så är det. Jag festade faktiskt till det med en fernet branca och en cigarr efteråt, så får ni säga vad ni vill ;)

[caption id="attachment_891" align="aligncenter" width="300" caption="Återhämtning"]Återhämtning[/caption]

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar