fredag 28 oktober 2011

Fredag igen



Det är tyvärr lite glest på bloggfronten just nu. Både att själv producera men även att hinna med att läsa alla andra intressanta bloggar och kommentera.

Sedan förra inlägget har det blivit lite sprunget. Inget barfota faktiskt! Jag trivs bra i mina sandaler, inte minst när det är kallt och framförallt blött ute. Jag tänkte dock köra någon runda barfota men högra foten verkade ha fått sig en törn. Inte så det gör ont hela tiden, men när man går på en sten eller tröskel.

[caption id="attachment_2023" align="aligncenter" width="360" caption="Framtida scenkostym?"]Framtida scenkostym?[/caption]

Sista passet var en double action då jag efter jobb först sprang från stationen till replokalen, repade med bandet och därefter pinnade på hem. Inte speciellt långt alls, fast kanske lite fortare än vad jag egentligen ville ha det till. Kroppen var full av energi och det gick lätt att ta sig fram.
När jag skulle ta mig sista etappen hem började det plötsligt göra ont i området runt vänster hälsena. Så pass ont att jag inte våga springa. Ingen aning om vad detta kan bero på... Kanske att jag blev något nerkyld? Kanske var sandalerna för hårt knutna?

Nu ett par dagar senare känns det lite bättre men har vilat och inte riktigt känt efter om det är kvar. Det får bli en lugn helg och försöka så smått i nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Blev det ngt yddingelopp för dig?

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inte, har varit snuvig och haft lite ont i vänsterfoten så det blev tyvärr inget :(
    Sprang du?

    SvaraRadera