torsdag 28 oktober 2010

Det börjar bli dags...

..Att planera vad jag ska ha med mig på lördag.
6 timmars håll i gång kräver lite utrustning. Långa tights och långärmad tröja får det bli, inte så jäkla varmt ute nu...

[caption id="attachment_847" align="aligncenter" width="179" caption="gear..."]gear...[/caption]

Förutom kläder blir det nog lite att äta också. De bjuder på "Væske: Energidrik, vand, cola og kakao. Spiseligt: Frugt, salte chip, slik mm." vilket mest är ett shitload av kolhydrater. Eftersom jag inte är van att frossa i det (även om jag slarvat lite den senaste tiden) tar jag med mig lite eget tilltugg i form av nötblandning, ölkorv och "Sommarsallad" , en majonäsbaserad röra med lite råkost i (~6g kolhydrater per 100g) som jag hittade på ica.

Det enda som kan sätta käppar i hjulet nu är om man åker på en akut förkylning eller om mina smalben fortsätter att värka.. Det känns lite emellanåt som jag blivit sparkad på vänstra smalbenet typ. Oh, well det är troligen sista loppet för säsongen anyways så jag antar att jag har "råd" att sabba mig lite. Dessutom springer jag i snigelfart ;)

Har ni tips på några bra prylar jag bör ha med mig på lördag? ( i min lätt omanliga rosagrå väska)

Saker som inte är med på bild; compeed, vaselin, skoskavstejp, ipod, regnponcho..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar