torsdag 24 mars 2011

Mycket på gång

Just nu är det ganska körigt. Det har varit väldigt mycket på jobb (som vanligt då eller??) och ont om träning. Grabbarna hade svensexa för mig förra helgen då det är dags att gänga sig den kommande :)

Svensexan kunde nog kunnat räknas som någon form av crosstraining med tanke på femkampen som avklarades, med diverse blåmärken samt joggingturen genom stan (iförd darth vader kostym och aquasocks)

Det är snart runt 5 veckor kvar till Sydkustloppet och jag har i alla fall börjat att fokusera mentalt på uppgiften. Tänka positivt och ladda med inspiration kan ta en långt. (intalar jag mig då löppass uteblivit)
Målet är, som inte allt för sällan att ta mig i mål. Må det vara sist, so be it men i mål ska jag!

Jag har flera idéer till kommande blogginlägg så jag hoppas jag får lite tid över att plita ner dom. Fler videos också! :)

För er som håller koll på mig på Twitter och/eller Facebook kommer jag börja med "Spring i 180!" där jag löpande (hoho haha) tipsar om låtar som hjälper en att hålla, ja,  180 steg per minut helt enkelt :)
Det kommer vara majoritet av rock och punk, men jag kanske slänger in något elektroniskt där emellan ;)

That will be all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar