lördag 6 augusti 2011

Snabb sammanfattning av det senaste..

Inte så mycket tid över för bloggandet som jag trodde jag skulle få under semestern. Det har dock blivit en del. Jag börjar jobba på torsdag så än är där ett par dagar kvar av ledighet.
Dagarna nu ser ut ungefär så här; upp första passet runt 05:30 och kissa/bajsa plutten. I bästa fall får vi en timme till efter det. Sedan flyter dagen på med allt vad det innebär. Det blir som sagt en hel del promenerat som jag nämnt tidigare. Vi försöker natta lillkillen runt 18-19 tiden och därefter blir det tid för lite samkväm i form av tv-serier eller film. Har jag sedan ork, klämmer jag in lite bloggande eller annat planerande innan ögonen går i kors.

Det jag inte hunnit skriva om är att jag fått och gjort klart mina Invisible Shoe huaraches. Blir nog ett inlägg om de framöver när jag sprungit mer i dom men det känns som att jag fått ganska bra passform denna gången.

Jag är snart klar med Kenbobs bok som jag läser med glädje! :)
Vill du läsa lite i den finns det ett flertal sidor tillgängliga på Google Books

Denna månaden blir det även två lopp om allt går som det ska. Först ut är det Kåsebergaloppet nästa helg och helgen därpå Trelleborgsloppet. Båda loppet erbjuder 5 & 10 km och jag kommer att välja 5km alternativen på båda. Det kan vara rätt skönt att njutspringa ett lopp också ;)

Puh, nu tänkte jag försöka sova lite!

//Martin

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar