måndag 26 september 2011

Webhotellbyte och sjukdom

I lördagskväll kändes det tjockt i halsen och igår kom förkylningen som ett brev på posten... Idag är det måndag och jag är hemma från jobb - drygt!
Nu när det känns som jag kommit igång med löpningen, benen och fötterna har känts bra, orken finns där samt återhämtningen.
Oh well, det är bara att koppla av och låta naturen ha sin gång...

Som ni troligen inte märkt har jag dessutom bytt webbhotell! Från danska Surftown till svenska och skånska  ;-) FSdata. Båda kontona har jag lyckats införskaffa gratis via erbjudande och tävlingar. Det förra webbhotellet går ut snart och det andra tar vid och gäller till jul nästa år! Gratis är gott!
Bytet var förvånande lätt och inga komplikationer tillstötte, dumpa databasen och filerna till nya kontot, ändra namnservrarna och redigera lösenord för databasen så var det klart.

 

...Tillbaka till honungsteet medans vädret hånar mig med ljumma vindar och sol :-(

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar