fredag 20 april 2012

Ett par Invisible Shoes Contact ges bort - mot licensavtal!

Sandalerna har nu fått en ny ägare, ingen idé att kommentera!

För ett tag sedan kontaktade en Twitter-bekant mig om att han ville ge bort ett par sandaler. Det visade sig vara två par. Han och hans sambo använde inte dom längre och ville inte bara kasta dem.

Det ena paret passade mig efter lite skärande men de andra är lite för små för mig så de vill jag försöka ge bort här via bloggen.

[gallery link="file" columns="2"]

De är ett par begagnade Invisible Shoes Contact 6mm mönstrad sula,  knappt slitna alls. De passar dig som har max 25 centimeter långa fötter. Det är fritt fram att skära till dom så att de passar MEN du måste följa dessa regler som kom med sandalerna:
"Enda kraven vi har är att du bara får behålla dem om du använder dem, och att om du ger bort dem följer samma ansvar med gåvan - att se till att de hamnar hos någon som har samma glädje av dem och som springer vidare [..] Typ Barfota-CC-licens"

Detta innebär om att du får sandalerna och du inte trivs med dem måste du låta dem gå vidare till någon annan som kan ha nytta av dem. (jag kan hjälpa till att hitta någon i så fall)
För att få dem måste du, förutom att gå med på ovanstående licens skriva en kommentar här i bloggen. Först till kvarn! Skriv kommentaren med din e-postadress så kontaktar jag dig angående adress.

Första kommentaren till detta inlägg alltså!

2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna ha dom! :) Då finns det inga ursäkter längre att inte prova springa utan tunga skor.. 

    Skriver under på licensavtalet också såklart.

    SvaraRadera
  2. Grattis Niklas, du var först!
    Mailar dig!

    SvaraRadera