fredag 27 augusti 2010

Lite blandat...

Imorgon är det dags för Trelleborgsloppet!
Det ska bli riktigt kul! Jag har hört att det är en "snabb" bansträckning utan kullar och liknande.

Tanken är att springa barfota. Jag har anmält mig till 5km-rundan och hoppas på att klara rundan under 40 minuter. Egentligen spelar ju tiden mindre roll, mitt mål är som vanligt, att komma i mål.
Jag hoppas att underlaget kommer funka.. Har inte rekat banan och google maps har ingen streetview i området heller.. Ser dock ut som vilket stadskvarter som helst.
För att vara på säkra sidan kanske jag skulle stoppa på mig sandalerna?
O andra sidan, efter  förra passet känns det iofs. som jag klarar vilket underlag som helst...

Nu till något annat.
Jag har skapat ett konto hos Flattr (tjänst för micro-donationer i t.ex. social media sammanhang). Så nu kan ni skänka yours truly en slant om ni gillar ett inlägg/sida som visar Flattr-knappen. :)

Like so:


Flattr this


...eller så här:


1 kommentar: