onsdag 27 juli 2011

Nytt sandalmakande och mer fot-ont...



Som jag skrev för någon dag sedan beställde jag ett sandal-kit från Invisible Shoe. Nu ska jag bara hitta lite tid att snickra ihop dom ;) med en 7 månaders bebis och semester blir det inte så mycket tid över! Jag skrev innan att vi snittade runt 5km barnvagnspromenad om dagen men efter att ha börjat mäta med Runkeeper ser det mer ut att ligga runt ~8 km per dag.
Idag blev det säkert över 10 km. Jag tog dessutom en runda för att jag blev så sugen på att springa. Allt gick bra fram till runt 2 km sedan började högerfoten göra ont :( . Inte akut-ont men tillräckligt för att det ska irritera.. Ännu mer vila nu :(

Puh helt slut efter idag! Nu blir det lite avkoppling med Chariots of Fire

 

//Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar