söndag 17 juli 2011

Sydkustloppet revisited

Svärföräldrarna bor i närheten där Sydkustloppets bana passerar. Vi hälsade på i helgen och på en promenad påmindes jag om delar av sträckan (en ganska stor del av sträckan faktiskt..) som inte var speciellt rolig att springa på.

[gallery link="file"]

När vi kom hem i eftermiddags sprang jag en kort runda strax under två kilometer. Det blev inte längre eftersom högerfotens ovansida sa ifrån. Vet i  katten vad det är som är fel men någon överansträngning i någon metatarsal eller annat ben kanske.  Väldigt trist att inte kunna springa ordentligt när man är ledig och har tiden...

3 kommentarer:

  1. http://pulstagning.se18 juli 2011 kl. 10:53

    Jag lider med dig. Det finns förmodligen inget som är värre än att inte kunna springa. Hoppas att det bara är lite överbelastning.

    /John

    SvaraRadera
  2. Hej John @41b64f0aa8941f1d9e91167e239f993e:disqus , tack för din kommentar!

    Jag hoppas också att det inte är mer än lite överansträngning, hatar att inte kunna vara ute och springa!

    SvaraRadera
  3. [...] jag tyckte det var att ta mig 21km så det blir nog ett kärt återseende. Framförallt det dryga gruset ;)Dagens runda avverkades i ännu ett par sandaler – Invisible Shoes Connect. Kommer en [...]

    SvaraRadera