torsdag 20 maj 2010

En räddande ängel

...Är sambon det! Hade det inte vart för all schysst fotmassage jag fått hade det definitivt varit mycket jobbigare att återhämta sig efter barfotapassen!

En rolig detalj är att jag ALDRIG kunnat få fotmassage innan jag började med barfotagrejjen. Mina fötter var extremt lätt-kittlade och jag vände mig i plågor de gånger någon tog på fötterna/tårna.

Sedan halvtimmespasset i söndags har sulorna varit riktigt ömma och huden ganska hård. Igår kväll filade jag lätt "kanterna" av trampdynorna och avslutade med en riktigt fet kräm som jag glömt namnet på.. används tydligen på småbarn... luktar gamla motorer gör det också.. ;)

Funderar på att ta en runda i Fiverfingersen i kväll, eftersom det var ett tag jag sprang i dom nu. Fotsulorna känns helt OK idag, dvs de gör inte ont.. Däremot känns som lite råa/ömma när man trycker på dom. Att köra helt barfota på Blodomloppet på tisdag känns inte helt rimligt dessvärre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar