lördag 29 maj 2010

Vila, helg & shopping

Återhämtar mig fortfarande från sviterna efter Blodomloppet ;). Dagen efter kändes det knappt något, dagen efter det stelhet och lite värk i kroppen och i torsdags kände jag en bekant känsla i ena hålfoten.. Det är samma känsla jag upplevde i början av mitt barfotaexperiment dvs. en lätt svidande känsla som sträcker sig ett par cm mitt under hålfoten i linje med stortån -> hälen. Innan i torsdags hade det mer eller mindre försvunnit helt eftersom fötterna stärkts. .. Det är ju med all säkerhet utslitning efter loppet.. Har ju inte sprungit så långt innan det.

Idag passade jag på att ta en lugn promenad i stan för att se om smärtan fortfarande var där. Fötterna var fortfarande lite ömma fast hålfoten kändes helt ok och besvärade inte längre. Tänker nog vänta ett par extra dagar för att vara på säkra sidan. Kanske till och med komplettera med lite fotstärkande övningar.

Jag har letat efter några schysta linnen i något funtionsmaterial och passade på att kolla läget när jag ändå var i stan.
Stadium hade inga svarta kvar i min storlek så jag traskade vidare till Intersport.
De hade rea på adidaslinnen just i min smak (svarta icke urringade etc.).

200;- styck kostade dom, vilket inte är superbilligt men köpte man två fick man dom för 250 kronor! SOLD!

Over and out!

adidaslinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar